Нашу школу похађају деца са сметњама у развоју.
Код наших ученика, доминантне сметње су дисхармонични развој, первазивни поремећаји, аутизам, интелектуалне сметње различитог степена, сензорне и моторичке сметње и друге.
Да би се дете уписало у насу школу, потребно је мишљење Интерресорне комисије и сагласност родитеља.
Ученици се у нашу школу могу уписати на почетку школовања или прећи из друге основне школе.
У нижим разредима, настава је организована као разредна, а у вишим (од 5. до 8. разреда) као разредно-предметна.
План и програм је редовни, а дужина трајања часа је 45 минута.
Специфичности рада наше школе су:
- Рад у малим групама (у одељењу је 4-5 ученика, па тако дефектолог стигне да се посвети сваком ученику понаособ)
- Тимска дефектолошка процена способности сваког детета
- Израда и примена ИОП-а
- Праћење и евалуација ИОП-а
- Индивидуална настава (логопедске вежбе, вежбе реедукације психомоторике, корективно-превентивне вежбе, музичке стимулације)
- Примена специфичних метода рада; Монтесори-метод, третман у сензорној соби, PECS-метод, ABA-метод, социјалне приче и др.
- Брижан, топао и родитељски однос и брига према сваком детету
- Развијен суштински партнерски однос са родитељем-старатељем детета
Пре и после наставе деци је омогућен боравак у продуженом боравку, а бројне секције и ванннаставне активности омогућавају детету да препозна и развије своје склоности.
После завршене основне школе, ученик може наставити даље школовање на неком од смерова наше средње школе.